WC Xterra 2010 age-groups

WC Xterra 2010 age-groups

zaterdag 27 oktober 2012

Vrijdag 26 oktober

Aloha,

Vandaag hadden we extra lang geslapen. Het was stipt 7u toen Kelly en ik wakker werden. Jim lag zelfs nog te slapen. Na het ontbijt met fruit, muesli, … maakte Jim zich klaar om te gaan trainen. Hij zou het fietsparkoers nog eens rijden en nadien nog even lopen. Ik had vandaag een rustdag, dus tijd om iets anders te doen. Kelly en ik besloten om met de auto naar Ioa Valley te rijden. Ioa Valley is gelegen aan de andere kant van de vulkaan, vlak bij Kahului. Om er te geraken, moesten we toch een klein uurtje rijden. Nadat we de auto op de parking hebben gezet, zijn Kelly en ik te voet verder gegaan. Ioa Valley is een heel groen gebied. Het indrukwekkendste aan Ioa Valley is Ioa Needle. Een puntige berg die aan de rechterkant van Ioa valley uitsteekt. Na ons bezoek aan Ioa Valley zijn we langs Kahului terug naar Napili gereden. Kelly en ik waren ons net klaar aan het maken om naar het zwembad te gaan, toen Jim terugkwam van zijn training. Nadat Kelly en ik even van het zonnetje hadden genoten was het weer tijd voor het middagmaal. Kelly keek even in de koelkast en enkele minuten later schotelde ze ons een slaatje met advocado, tomaten, inktvis, … voor. Kort na de middag zijn we naar het zwembad in Lahaina gereden. Jim werkte er een laatste training in het zwembad af. Ik sprong toch ook even in het water en werkte een heel korte training af. Kelly genoot ondertussen van haar boek in de schaduw. Vandaag had Jim nog een afspraak met een sponsor in het Ritz-Carlton hotel. Kelly en ik maakten van de tijd gebruik om een wandelingetje langs het strand en op de gestolde lava te maken. Ondertussen maakten we enkele heel goede foto’s. Terug aan de condo genoten Kelly en ik van de zonsondergang. Voor het avondeten liet Kelly haar weer volledig gaan. Eerder deze week hadden we 1kg scampi’s gekocht. Kelly bereidde er rijst, chinese kool, guacamolo, salsa, tzaziki en tortilla’s bij. Het was zoveel dat we morgenmiddag niet moeten denken aan wat we gaan eten.

Groetjes,

Kelly en Tim





Geen opmerkingen: