WC Xterra 2010 age-groups

WC Xterra 2010 age-groups

vrijdag 26 oktober 2012

Donderdag 25 oktober

Gisteren hadden we afgesproken om vanmorgen wat langer te slapen. Jim had een rustdag en ik ging maar een uurtje mountainbiken. Rond 7u zijn we opgestaan en hebben we het ontbijt klaargemaakt (een eitje, papaya, appelsien, charonfruit, mango, muesli, …). Om 8u40 ben ik vertrokken voor een fietstraining van een uurtje op het parkoers. Ik reed het eerste en het laatste stuk van de wedstrijd. Aangezien ik mijn wedstrijdwielen had gemonteerd, kon ik mijn materiaal uittesten voor de wedstrijd van zondag. Na de fietstraining heb ik mijn fiets gepoetst. Kelly die even kwam kijken en enkele foto’s nam, werd getrakteerd op een verfrissende straal van de tuinslang. Nadat mijn fiets blonk, heb ik nog even mijn versnellingen bijgeregeld. Alles moet 100% in orde zijn. Na het middagmaal zijn Kelly en ik naar de supermarkt gereden. We deden nog wat inkopen voor de komende dagen. Om 14u30 zijn we naar het Ritz-Carlton hotel in Kapalua gereden. We genoten nog even van de zon op het strand. Jim en ik gingen iets voor 16u naar de Pro-meeting. Daar werd wat over de kalender en over de toekomst van Xterra gepraat. Kelly genoot ondertussen van een boek op het strand. Voor de zonsondergang hebben Kelly en ik nog een duik genomen in het zwembad. Nadien hebben we vlak bij de zee genoten van de zonsondergang. Voor het avondeten had Kelly een aardappel in de schil, een slaatje met spinazie en tomaat en broccoli klaargemaakt. Het vlees was een steak gegrild op de barbecue.

Groetjes,

Kelly en Tim





Geen opmerkingen: