WC Xterra 2010 age-groups

WC Xterra 2010 age-groups

donderdag 17 mei 2012

Do 17 mei 16u30

Hey, Vandaag na het ontbijt langs de Fresh Market voor een lekker broodje. Nadien opnieuw richting het Oak Mountain State park. Daar aangekomen hoorden we al vrij snel dat het parkoers was aangepast. Het snelle parkoers werd nu nog ingekort. Ik veronderstel dat ik zaterdag niet veel meer dan een uitje zal nodig hebben om het fietsparkoers af te leggen. Vandaag zou ik het parkoers nog eens volledig rijden, maar op een gegeven moment ben ik fout gereden, waardoor ik op een heel rotsig stuk kwam, hier ben ik dan nog eens lek gereden ook. Toch kon ik mijn weg naar de meer terug vinden. Na de middag picnic ben ik dan nog wat gaan zwemmen in het meer. Ondertussen genoot Kelly nog steeds van het lekkere weer en een spannend boek. Om 13u45 ben ik me dan gaan inschrijven. Ik kreeg nummer 225. Nadat we rond 15u het park verlieten, zijn we nog even naar de fietswinkel geweest. Om 17u vertrekken we richting het Regions park. Daar zullen we vanavond een baseball-wedstrijd bijwonen. Groetjes, Kelly en Tim

1 opmerking:

Anoniem zei

Het eerste wat je doet is een iPhone kopen?? Waar is de focus. En vooral, waar is dat twitter account?? :)
Greets, dumpie aka 400m hurdles runner :)